Pilies apgultys |
|
 Apie
Paprastai visos pilys priklauso non-player veikėjų (NPC) klanams.
Kai tikras žaidėjų klanas nugali NPC klaną, jam atitenka pilis, kai pilies priklausymas klanui baigiasi, ji vėl tampa NPC klano nuosavybe.
Tik pilies lordas gali nustatyti apgulties laiką. Laikas nustatomas pas specialų NPC. Prisiminkite, kad laiką nustačius jo keisti jau nebegalima, todėl būkite atidūs pasirinkdami laiką.
Lordas, okupavęs pilį per 24 valandas, turi nustatyti kitą apgulties laiką. Jai laikas nebus nustatytas, apgulties laikas bus nustatytas automatiškai, 2 savaitės po apgulties. tą pačią savaitės dieną.
Pilis nepažeidžiama iki kitos apgulties.

Pasiruošimas
Apgultys pats įspūdingiausias dalykas Lineage II pasaulyje, jos parodo koks gali būti nuostabus žaidimas. Klanai, kurie pasiekė 4 levelį, gali dalyvauti apgultyse. Kai klanas turi nuosavą pilį, gali imti mokesčius, vadovauti ir pan.
Apgultys gali vykti šiose pilyse: Gludio Castle, Dion Castle, Giran Castle, Oren Castle, Innadril Castle ir Aden Castle, Godart Castle, Shutgart Castle.
Apgulčių registravimas - Atakuojantys (Attackers) Klanas, kuris nori pulti pilį, turi būti ne mažesnio levelio negu 4. Klano lyderis turi užsiregistruoti pas NPC, esantį netoli pilies.
Apgulčių registravimas - Gynėjai (Defenders) Klanai, kurie nori sutrukdyti užpulti pilį, turi užsiregistruoti kaip gynėjai.
Kiekvienas klanas, kuris nori dalyvauti, turi būti ne mažesnio negu 4 levelio. Jai nori dalyvauti kaip gynėjai, turi užsiregistruoti pas NPC už pilies vartų. Pilies lordas turi patvirtinti gynejų sąrašą prieš 24 val. iki apgulties pradžios.
Klanui, kuris okupuos pilį, nereikia registruotis, jis automatiškai įtraukiamas į sąrašus.
Apgulties pradžia
Apgultis prasideda, kai ateina nustatytas laikas. Kai apgultis prasideda:
Pilies teritorija tampa mūšio lauku.
Kai kurie NPC esantys aplink pilį laikinai praranda savo funkcijas.
Kai atakuotojas miršta, jis atsiranda artimiausiame mieste.
Kai apgultis prasideda, visi veikėjai, kurie nėra užregistruoti gynėjų sąraše, yra nuteleportuojami į antrą artimiausią miestą.
   
Apgulties taisyklės
- Veikėjai, kurie neužregistruoti nei kaip atakuojantys, nei kaip gynėjai, yra neutralūs.
- Tau nereikia spausti Ctrl norint pulti priešą ar neutralų veikėją..
- Atakos, kurios daro žalą keliems veikėjams, pavojingos tik priešams ir neutraliems veikėjams.
- Player killer (PK) režimas apgulties metu išjungiamas, jeigu nužudysite kitą žaidėją negausite karmos ir PK taškų.
- Pilies vartai apgulties metu tampa gyvais taikiniais.
- Pilies vartai apgulties metu negali būti sustiprinti.
- Pilies vartai, kurie buvo sugriauti apgulties metu, negali būti atstatyti.
- Pilies vartai atsidaro vėl, kai pasikeičia pilies savininkas. Pilies vartų gyvybės taškai sumažėja ir reikalingas atnaujinimas.
- Encampment Creation skilas gaunamas tada, kai klanas gauna Siege Participation skilą. Mirę klano nariai atsiranda toje vietoje ir regeneruoja HP ir MP daug greičiau.
- Encampment skilas gali būti naudojamas tik Atakuojančio klano.
- Šis skilas gali būti naudojamas tik pilies teritorijoje ir tik apgulties metu.
- Skilas išnyksta, kai apgultis baigiasi.
- Encampment vėliava taip pat turi HP ir gali būti atakuojama.
- Norint naudoti Encampment skill, klano lyderis turi turėti 10,000 adenų savo inventoriuje.
- Kai vėliava būna pavogta ar praranda gyvybės taškus, klano nariai vėl atsiranda antrame arčiausiame mieste.
- Apgultis tęsiasi 2 valandas.
- Kai klano lyderis išgraviruoja savo vardą holy artifact`e tampa naujuoju pilies valdytoju. Tai užima šiek tiek laiko ir tik klano lyderis gali išgraviruoti savo vardą.
- Kai klanas laimi, kitą kartą jis atstovaus gynėjus.
- Encampment vėliava to klano, kuris okupavo pilį, išnyksta.
- Kai baigiasi apgultis, gynėjai nusiunčiami į jų atsiradimo vietą.
|