Gyvybingumo/Vitality sistema
Parašyta none Rugsėjo 21 2008 08:27:58


Vitality*
1 gyvybingumas, gyvybiškumas; gyvybinė jėga
2 gyvastingumas, gajumas
3 energija, energingumas; gyvumas;



Gyvybingumo sistema tai - sistema kuri parūpina papildomos patirties (Exp) mušant monstrus.

Vitality taškai gali būti išugdomi kai jūsų charakteris yra atsijungęs (offline) saugioj zonoj (peace zone) arba medžiojant raid bossus.

Kai jūs sukaupiate gyvybingumo taškus ir pakeliate savo gyvybingumo lygį, papildomi xp taškai kuriuos jus išugdėte padidės proporcingai jūsų gyvybingumo lygiui.

Kai jūs renkate xp taškus mušant paprastus monstras ne raid bossus ar šiaip paprastus bosus, jūsų gyvybingumo taškai mažėja.

Jūs galite patiktini charakterio Gyvybingumo lygį atsidarydami savo "Status Window" arba savo charakterio statistikos laukelį.

Yra keturi gyvybingumo sistemos lygiai:
Lygis 1 - 150% prideda papildomos patrities nužudžius monstrą.
Lygis 2 - 200% prideda papildomos patrities nužudžius monstrą.
Lygis 3 - 250% prideda papildomos patrities nužudžius monstrą.
Lygis 4 - 300% prideda papildomos patrities nužudžius monstrą.